21 December 2010

thanks awak ♥

Eh , maen hujan malam niee . Terpakse seh , takpe takpe ;') aku sanggup , hehe .
kul 8lebeh dah siap nak kuar tibe tibe hujan , adui ! cancel nk kuar . Dah lahh kedit tade , masalah -,- Aku dengan pantas g amek phone abah , share top-up . HAHA . sorry abah , terpakse terdesak sume adee . At last , hujan reda siket . Kaka cakap nk g top-up jugak * tawu lah adek kau punye bufday , HAHA xD
ngat ta hujan agy , rupenyee renyai renyai . Ahh , takpe lahh . penat siap cantek cun cun ta kuar . Redah hujan renyai tu , basah kuyup lah jugak . singgah dobi japp , sementara tunggu kaka anta baju call alya , nk tnye dea kat mane . ta angkat . haram -,-' HAHA . teros g top-up then beli makan . then , alya text ade ape ? tanye dea ade kat mane , dea kate ade kat umah . okee , cun jap agy balek g umah dea ^^ atas moto excited , rase nak berdiri . HAHAHA ;D
sampai umah dea , ' mak aii , gelap jee ' tekan bell sekali dea kuar . adui ! ta senang aku . HAHA . dea pass necklace tuee kat aku . aishh , nak pengsan mak -___-
dapat dapat teros letak dalam kocek suar , ta ngk agy . sampai umah , rase ta nk ngk ! macam ta pecaye jee . hehe . AND kak sab sangat menyebok , tanye sape bagi . act , dea ta tawu pun apee . macam tawu jee . kelly eng doe kau ! HAHA ;P
duk sorang sorang belek belek necklace tue , aishh -,- thanks sayangg ! confirm jage baek baek punyee (:
nengok saye dah pakai dah , HAHAHA ! tiru ayat kat rantai tue balek ea , love forever . hehe (:
p/s ; imy ;(

Thanks reading . Drop comment here (:

No comments:

Post a Comment

yeke ?