Photobucket

07 January 2011

sedeh la seh :(


Saia tade mood . Fullstop !
=________________=
Awak , awak , hari nie kite 5 bulan kan kan ?
Sory kite tak dpt sambut anni kite , sumpah tak sangke jadi macam nie .
Aish , balek balek sekolah terus kene siot ! Sial lahh .
Aku nak balek handphone aku tu , susah la takde phone .
Takkan aku nak hangkut public phone tu ? Dah , stop merepek .
Sambil bile seh aku kene macam nie ? Tolonglah aku T_______T
Sumpah , rase nak mati weh ! Arghh .
Macam mane awak ek ? Okay ke tak ? Aishhh .
Sume dah kene sekat , tak bole nak kua g mane -mane . Abes aku duk umah jadi budak bodo ea?
Alaaaaa , cepatlah dapat balek . Tak senang hidop aku niee :(
Hari paling aku tunggu-tunggu, jadi macam nie. Pehh !
Patotlah macam tak sedap hati jea bape ari nie , naseb online bole tapi kadang-kadang.
Awak , baca nie ea . Saye takde jangan gatal-gatal tau! Jage diri baek-baek. Jangan piki sal saye, saye okay jea sometimes tak dapat tahan teringat kat awak saye melelehkan air mate T.T Jangan sedeh, nanti kite mesti macam dulu balek tau. InsyaAllah . Doakan yang terbaek !
Saya rindu awak , saya sayang awak tau biee !
Salam rindu kaseh sayang , Eqa :)

Thanks reading . Drop comment here (:

No comments:

Post a Comment

yeke ?