Photobucket

05 February 2011

3 days without you :(

Hye hye . Meh sume singgah ini bace post aku yang sedeh nie . huu . Tak lah sedeh mane , tinggal lagi hati nie mmg tak tahan kene tinggal ngn orang yang disayangi . hee . * kantoii :P


Crying Panda Pictures, Images and Photos


Bayangkan 3 hari tu ?
Kalau sehari takde kedit pun dah macam orang meroyan ,
inikan pulak 3 hari T______T * mati aku :[

Dah lah , sehari sebelum dye pergi kem tu dapat text kejap-kejap je .
Sebab aku balik kampung , lagi-lagi ade abang aku .
Oh yeahh , aku tak berani . hee .
Malas nak dengar dye ceramah macam fadilah kamsah . HAHA .

Dye kate pergi pulu 4.30 , tapi 3.15 dah pergi .
Baru ingat nak text lame-lame sikit .
Kantoi , aku meleleh dalam kerete otw nak balek Muar xD
Naseb mama tak pasan . Kalau tak mati I nyahh .
Selamat petang tu mama & abah pergi balik NS . Aku and kakak tak ikot , malas !
Sooo , malam tu boleh nanges puas-puas kan ? hee .
Nampak sangat aku tak bole hidup tanpa kau weyh !
Rindu tau ? tau ? :P

Aku lepaskan rindu bukak profile kau tiap kali aku online , bace text yang last sebelum kau pergi kem tu , nengok pic kau kat phone .
* sebelum tido aku nges sebab takde sape wish gudnite and blablabla . selalu kau adee :(


Esok tengahari kau balek kan ? Aku pergi tusyen petang tu :(
Tunggu aku balek tusyen ea ? Kau mesti penatkan ?
Rehat dulu tau tau . Cepatlah balek ! Aku tak tentu arah nie .




Crying Kumo Pictures, Images and Photos



p/s ; Excited nak sambut anniversary 6months . hee . Aku tahu korang dah bertahun tak keco . Penduli ape aku ! -.-


Thanks reading . Drop comment here (:

No comments:

Post a Comment

yeke ?