Photobucket

01 February 2011

Siapa SAYA ?

salam . disini namanye blog tempat luahan hati aku , oke ? suke hati aku nak cite ape lah .



Utterly alone skylight_icons Pictures, Images and Photos


hari nie , aku ingat nak cite pasal orang yg aku sayang tapi dea dah cukup buat aku benci dea skrg . huh . macam nie jela kite mulakan , 14.11 aku kenal dea . dea start tego aku kat IM (fb) biase ah , dea tanye pe sume segala bagai . tah aku kenape cepat jea teros boleh nak dea , kau pakai ape ? haha . dulu kau share sume story kat aku , sebab aku caye yg kau takde adek laen . sbb aku mmg tak suke kau ade adek laen . aku respect kau , ak takde nak kacau awek kau . and aku sebagai adek jea , bukan lebih dari tu . so , perasaan cemburu kat kau takde lah sngt . kite un beze setahun je kan ? aku tak kesa lah , dulu aku rase kau layan aku cukup baek . kalau aku text un , aku takot kalau kau ngah text ngn awek kau ke . so , ak malas nk kacau . aku support kau dulu as abang angkat aku . aku ade abang kandung and aku rase laen abang angkat and abang kandung . tu bagi aku , tak tau lah korang . dulu kau yang mintak dclre ngn aku , and mase tu aku takde abang angkat . aku trime jelah , tak tau pulak kau skrg dah laen . kalau kau mara aku pasal jarang text kau sory lahh . aku takde mase . kau jugak penah cakap dulu ' asek ngn bf jea ' haih :( kau cakap aku , kau tu ? please lah , serabot doe . malas nak gado . aku ade text kau gune num lagi satu , tak reply pun . asal asal asal ? ape salah aku ? dulu kau yang macam nak gila , skrg kau tinggalkan macam tuh jea . ape je kau nie , gampang ! geli aku ngat balek dulu kau cakap ' imy blablablaa ' mende ? cakap tak serupa bikin >.< sape tah hasut kau jadi mcm nie . dah tak suke , benci tinggalkan jelah .



last pesanan dari aku ; aku takkan cari kau lagi , aku akan diam jeh . aku nak ngk smpi bile kau nak macam tu , just go on dgn diri kau yang tah kemane ! rindu kau yang aku kenal dulu . gudluck PMR bro .

Thanks reading . Drop comment here (:

No comments:

Post a Comment

yeke ?