Photobucket

29 November 2010

KAWAN !

salam , dah lame uh ta update blog . tade mase , busy ajeee . tittle : kawan ?
dah lame kot simpan cerita nie sowang . today , baek ak lepaskan je an ? hope kaw bace la blog ak nie . hm , dulu ak ngn kaw rapat an ? selalu chat & textingg . skrg , kaw laen . sombong sngt asl ? aku dah buad salah kew ? sejak dah lame kite ta bertego ue , one day aku tego kaw & kaw repl skit je . npk sngt kau dah ta suke ak . setakat kaw ngn awek kaw bole g mane je ? org laen un ade gf / bf masing2 . tade lah smpi kawan sendiri un diabaikan . kalau kawan baek kaw un gaduh ngn kau . npk sngt perangai kaw laen tawu ? xkn kaw ta pasan weh ? act , aku ta kesah kalau kaw dah xnk kawan ngn aku agy . kawan bole carik . xkn aku nk buad muke ta malu ngn kaw . bodo jea -,-
p/s ; sorry sape yg terase (:

Thanks reading . Drop comment here (:

No comments:

Post a Comment

yeke ?