15 December 2010

fuck kaw pompuan ! HAHA


pompuan muke ta malu ! HAHA , nak gelak jew seh lau cyte sal kaw . huh ! baran jee -,- dendam kaw buad kat aku dulu ade lagy , HAHA . aku bukan dendam kat orang lah ! tapi , haty aku saket tawu tak ? kau ngn abg kau bole pegi mampos same-same ! nak aje aku maki maki dulu , tinggal lagy iman aku kuat * ceh , yeje ? -__- HAHA . nak windu bf owang kepale otak kau la bodo ! bende nie buad aku baran kat dea , macam haram je tulis status mcm nie ;
sedih nye...dy da lma x cntc kte..dy da igt kt kte ag kew??kte wndu thp cipan kt dy la..kte komen kt pown dy mcm nk xnk jek blz komen kte...kte mcg dy pown dy x blz..sedih gler la:(
sedeh ea ? sian kau . kate org ta cukup kaseh syg awek ? abes kau , ta cukup kaseh syg pakwe ? ea ? alala , HAHA . mcm hanjeng pukimak siel jew upee ! urgh ! ape lagy masalah kaw pompuan ? ta kacau hidup kaw langsung ! na kacau hidup orang , oke finee dulu abg yg kaw sayang gile ! bangga gile ue , dah pesan jangan usik adek aku lagy . peh ! sape usik sape skunk ? abg kaw same jew ngn kau . bahalol ! kalo orang dah xnk layan kaw , ta payah la mintak simpati . duduk diam diam , xde orang usik un . g lah cari orang laen . dulu aku sound kaw buad muke bodo jugak . nak suh aku ckp bape kali ? aish , jumpe aku buad muke bodo ! bodo ea ? haha ^^ duk depan aku siket ta bunyi , senyap jew pulak . aish , stop lah pompuan . g lah carik org laen ! mlz nk gado ngn kau ! kau deam , aku deam . kau bising , aku bising . k ? HAHA .
p/s ; sorry mencarot , geram ngn kau pompuan ! ;D

Thanks reading . Drop comment here (:

4 comments:

yeke ?