Photobucket

05 January 2011

kau dan aku takde pape lagi .

HELLO ! Dah lame kan ta update blog ? Biaselah , dah naik sekolah penat gilee orang laen duk sebok update blog cite naek sekola . Aku takde pun , HAHA . Takpe lahh , semue baek baek saja . Kali nie update ade hot storyyyy , ceh hot lah sngt . HAHA . Bende nie jadi malam tadi , lebeh kurang pukul 10 kott . Tak ingat , mate dah ngatok but still texting lagi . Ade mamat nie , OH HEAL YEAH ! Aku dah takde pape weh dengan kau , aku takde hati kat kau lagi . Dulu kau yg nak ? Buang aku ? So , sekarang nak balik ? Boleh pulak kau dah buang nak jilat balek . Euuwww -,- Bodoh seh kau ! Dia call malam tadi , aku confused sbb tak ingat number sape . Angkat jea lah , mane tawu emergency ke kan ? At last , dea tanye kenal ta sape nie ? Nengok num tu balik , macam kenal sore dea monyet tu rupenye ! HAHA . Cepat-cepat off , and bitau buncid nie . Dea plak dah macam ape , serius first time ngk dea mcm tu . HAHA . Takot ==' Monyet tue text cakap ; nape off ? Okay , soalan bodoh ! Sape nk dekat kau laagi ? Tak nakkk lahh ! Ingatkan dah settle malam tu , rupenye buncid nie dea text monyet tu serentak ngn kawan dea . Yeah ! Tabik springg lah , HAHA ;p Monyet tu dah goyang dea off tepon . Booo ! Tak cool lah weh ! HAHA . Ape ape pun , nak cakap lah . Ehem ehem , terima kasih kepada yg membantu * ceh , macam ape plak . Kerjasama anda amat dihargai ! Hehe . Next time pape hal , boleh tolong lah eh ? xD * tak maluuuu :p Sayang korang lah . HAHAHA ;D
p/s ; bile nak 07012011 ? cepatlahhh .

Thanks reading . Drop comment here (:

No comments:

Post a Comment

yeke ?