Photobucket

09 March 2011

Kejohan Sukan Tahunan ke-60 SMK(P) SAB (:

Tajuk bukan main panjang agy . haha . Hari yang ditunggu-tunggu telah tiba ;)
Even , hari nie ade membaziran air mata kat padang vip tu . HAHA .
buruk je muke aku kan nges? huu . Kite cerita dari pagi sampai petang!

Pagi macam biaselah pergi sekolah , tapi tak duk kelas langsung . Sebab takde geng , yang lain sebok dengan kerja diorang . So , kelas tu hanya jadi kelas persinggahan je. Haha . Duk lepak kat kelas azra dgn kak umi , yas, roka , ngn sape tah agy . merayap satu blok RK . Busan gile , takde bende nak buat . Balik sekolah pukul 11.20 . Akak myra ajak pergi tanjung awal , ngatkan nak gerak kul 12.30 . Dah diorang ajak , ikutkan aje . hee . Salin baju , make up siap-siap ( make up lah sngt haha ) Terus gerak g tanjung . Kak myra dah tunggu kat sane . Sume muke model dah Haruslah semua gile snap pic :D HAHA . Dah jalan-jalan , tawaf satu tanjung tu . Kita pergi mecekik . HAHA . Korang ngk jea lah gamba ea , malas suda ~









Okay , kul 1.40 macam uh terus g padang vip . Sebab ckgu nak kasi num . Patutnye g kul 1.30 tapi dah jumpe ♥♥ huhu .

Acara mula-mula ,100m then 200 m . Sume dah sedia , ckgu un sebut lah name sowang . Bile mase aku jea , name dah sebut . num pulak laen . Mase tu mmg macam hape dah , aku nak masok lah seh! Ulang balek , name ngn num . Num aku tak same ngn ckgu cakap . Pak cik tu pulak tak boleh nak cakap baik2 . baran jee . Cikgu tun teja sume dah mara-mara , cakap num dea betol . Pak cik uh cam l.a.i.s ! tawu ? haha . Mule lah nges , haha . buruk rupe aku xD Takpe lah , takde rezeki kan ? Abes jea , 200m . Terus 4x100 . Yang nie un mmg berharap sume nak menang . Tapi takde . Haihh , naseb . Taun depan ade lagy . InsyaAllah :)

Penat ! Tapi puas hati even tak menang ape-ape . Tun teja still NUMBER 1 berturut-turut dari dulu . Go TUN TEJA! hee . Byebyee :)

p/s ; saya jumpe sayang saya . awak ade ? hahaha .


Thanks reading . Drop comment here (:

No comments:

Post a Comment

yeke ?