21 March 2011

Sekola ohh sekolahh =='

Oh , yeah ! Hari nie dah sekolah setelah sekian lame kite bercuti *ayat takde skema lagi ==' haha . Lame ke cuti ? Seminggu tue lame ? Oh , tidak . Saya nak cuti lagi . Boleh kan ? Kalau cakap ngan mama tak nak sekolah dea mesti akan cakap kau berhenti sekolah aku kawen kan kau . HAHA . Mama takpayah nak buat kelakar , kunk mintak cepat kawen terkejut beruk pulak ;p

Disebabkan takde feel nak pergi sekolah , bangun pergi sekolah pun lambat sikit haha :D Biarlah ada saya kesah ? Assembly yang panjang lebar , mata dah ngatok-ngatok sikit . HAHA . Tunggu mase aje lahh . Datang sekolah op coz lahh kite pergi gossip-gossip hot dulu . KAHKAH . Masok kelas cikgu tak masuk . Yeay ! Tadi belajar sn jea . Lepas rehat smpi balik ckgu tak masok ;p Sengaje jea kan ? *
padahal hati dah ketawe setan ;p HAHA .

Berbelog ayat aku dah macam nak buat karangan pulak ek ><>HAHA . Okay , tadi mase kat sekolah sempat pulak ade sesi luahan hati . Alahaiiiiiiiiiii , touching kot ==' Abaikan jea lahh Eqa oii .

Paling best gile phew mantop tip top punyee ! Mas sempat ngajing budak tu . HAHA . Sayang awak lebeh :') Padan muke kauuu , esok lagi lah kan ? Kite gabung kelas Agama . Tunggu oke . Dendam aku kat kau tak abes lagi .

p/s ; esok start MSSD . Okay , sedeh sentap tahap maut sebab aku tak masok . Tak dapat nak rase macam tahun lepas lagi :( Tahun nie pergi ngk jadi penyokong setia saje .

Kbaii , chaw ~

Thanks reading . Drop comment here (:

No comments:

Post a Comment

yeke ?