Photobucket

06 April 2011

Satu hari nanti :(

Awak ,

macam mane kalau satu hari nanti saya dah takde lagi dalam hidup awak dan mungkin saya akan pergi buat selama-lamenye . Mase tu awak akan hidup sorang-sorang tanpa nak fikir pasal saya yang selalu menyusahkan nie kan ?

Awak ,

andai takdir saya pergi dulu sebelum awak , maafkan saya apa yang saya dah buat kat awak . Mungkin saya tak sedar atau perasan salah silap saya kat awak . Maafkan saya , saya nak nanti boleh saya hidup tenteram kat alam sane . Bolehkan ?

Awak ,

kalau saya dah takde nak temankan awak selalu yang banyak buat salah nie . Cari orang yang jauh lebih baik dari saya yang boleh jage awak , sayangkan awak macam mane saya sayangkan awak eaa .

Awak ,

Kalau saya dah takde , selalu dtg nengok saya ea . Jangan lupekan saya tauu .

p/s ; mungkin tak lame lagi saya akan pergi meningalkan semua tanpa dijangka .

Thanks reading . Drop comment here (:

No comments:

Post a Comment

yeke ?