06 May 2011

Awak , awak , awak ! :'(

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
saat ku harus bersabar dan trus bersabar
menantikan kehadiran dirimu
entah sampai kapan aku harus menunggu
sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
kadang kuberpikir cari penggantimu
saat kau jauh disana


Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiranku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan


walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
percayakan kesetiaan ini
akan tulus a a ai aishiteru


hapus sendiri pikiran melayang terbang
perasaan resah gelisah
jalani kenyataan hidup tanpa gairah
banyak segala misi dan ambisimu
akhiri semuanya cukup sampai disini
dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
kumohon kau kembali

________________________

Awak ,

start mule kite kenal kenangan paling manis dalam hidup saya. Dapat kenal awak, awak banyak ubah diri saya. Saya tahu macam mane nak jage hati dan perasaan orang lain . Awak selalu ada dekat dgn saya bila saya perlu . 7.8.2010 , mulanya kisah cinta kita. Banyak sangat bende yang kite selalu sama-sama. Tipu kalau setiap hubungan takde gaduh , tapi dulu susah macam mane pun kite tetap cuba berbaik . Sumpah! Banyak bende pasal diri awak saya takleh lupa! Saya tetap ingat awak! Ingat kenangan kita sama-sama. Awak manje, caring pasal saya. Call pagi-pagi , text sampai pagi-pagi. Kadang-kadang awak tertidoo, Ya Allah :'( Kuatkan aku , aku tak larat ! Tapi , tu sume kenangan je. Maafkan saya , saya tak mampu nak buat awak bahagia. Ngat tau wak! Lau dah ade penganti saya, sayang dea macam mane awak syg sayang dulu . Mungkin kita dah takde jodoh lagi. Ini yang terbaik buat kite berdua. Awak jage baju yang saya kasi bufday awak tu baek-baek tau! Saya takkan pernah lupa awak dalam hidup saya. Terima kasih sbb dah pernah buat saya bahagia. Saya tak lupe mase kite baling-baling tepung sambut bufday awak, jumpe kat kedai makan tu kat mane2 lah. Awak tetap dalam hati saya lagi! Hati saya tetap tunggu awak datang balik , saya ngat janji awak 'kalau kita dah putus awak takkan pernah lagi nak cari perempuan lain' Tapi kalau awak dah ade penganti saya sekarang, yang mampu buat awak bahagia. Takpe wak, saya taknak awak sedih ngat kenangan kite balik. Pergi dengan dia okay? Saya yakin dea boleh jage awak baik-baik, sayang awak macam saya dulu. Terlalu banyak wak kenangan kite same-same! Saya cuba supaya taknak kacau awak lagi , awak dah muak ngn perangai saya :(


Awak , macam mane awak benci saya pun . Saya tetap akan sayang awak! Ingat awak , sumpah saya sedih gile ;'( Sebab takde lelaki lain yang boleh ganti tempat awak dalam hidup saya . Awak yang terbaik! Jage diri baik-baik tau, taksalah kalau awak nak text saya lagi. Saya tak pernah kesah. Bukan senang saya nak sayang awak dan tak senang saya nak lupekan awak! Simpan kenangan kite same-same tau. Rindu awak! Thanks for everything dear ;'(



Lots of love, Eqaa.


Thanks reading . Drop comment here (:

No comments:

Post a Comment

yeke ?