Photobucket

10 May 2011

IMY

Hey .

Sejak dah hidup seorang diri , takde lagi teman hidup . Fuh , best . Sangat -.- Hm , tiap-tiap hari ade je yang tanye pasal aku . Okay , sebak lah seh nak cite . Aku amek tu dugaan , tapi mulut mmg lah boleh cakap macam-macam hati niee . Susah laa , cuba nak berubah and cuba hidup sorang . Tinggal lagi hati perempuan nie laen siket , betol ta ? Sumpah , aku takleh terime lagi . Hati aku still lagi sayang dea , tipu kalau aku ta syg and ta rindu kan ? Tiap-tiap hari mesti ingat mase dulu . Argh -___- Ye , Eqa mmg bodoh sebab sanggup lagi . Aku tahu segelintir perempuan dah tak heran kalau kene macam nie . Aku nie jenis dah sayang , so pape je aku sanggup even dea dah orang lain. Tapi aku akan cuba kalau dea mmg dah ade orang lain. Aku takkan nak patah balek , dea ade life dye sendiri :) Aku tahu hati aku dah saket sebab laki , aku nanges sebab laki . Semua kawan aku marah and cakap tak gune aku nak nanges sebab laki sorang ! Aku boleh cari orang lain , ramai lagi yang kau bole cari . Huh ? K, cakap mmg lah senang . Tapi hati nie ~ Aish . Serius , aku rindu gila kat DIA . Tapi tak gune lagi aku nak dea kalau dea ade hati or wtv kat perempuan lain. Takpe aku tak kesah , biar aku sedeh asalkan dea bahagia . hmm . Ramai kawan cakap , one day naty dea carik kau balek . Lau korang ade jodoh xkn kemana lahh . Hm , mungkin tapi aku tak berharap sangat buatnye tak . Dah nanges lagy . Penat penat :P haha . K laaa , mate saket gile . Awak , jage diri k? Rindu nak denga kalau waktu kite call sebelom ckp bye mesti naty ckp ILOVEYOU . Okey , tu duluu ;'[
Thanks reading . Drop comment here (:

No comments:

Post a Comment

yeke ?