Photobucket

20 August 2011

bersepai berderai hancur retak.

photography Pictures, Images and Photos


Guys, actually hari ni genap aku 2minggu single. Haha, memang tak boleh bla sebab aku kira. Hmm, tipuuuu kalau aku tak sunyi? Yaa, hidup aku sunyi gila :'( Boring like hell. Even dea selalu study, tinggalkan aku. Aku takde lah rase macam ni sangat.

Aku tak rase dulu jiwa aku kosong and now my life is empty. Please fill back with your heart sayang :'( I really need it. Mungkin, mungkin dan mungkin dia cinta terakhir saya. Kenapa? 'Sebab saya sayang dia dan saya tak sanggup hidup dengan orang lain hanya untuk gembirakan hati saya dan tak akan menyayangi orang itu seperti saya menyayangi dia' Fuh, kenapa mesti sekarangkan? Bukan dulu kita same-sama taknak bende cmnie jadi?

Klah, saya lepaskan awak pergi walaupun hati saya terluka DALAM #dalamsangatsangat. Mampu senyum tapi luaran je? Dalaman aku takde sape tau kan? Hati aku meronta-ronta menangis yang jujur aku tak sanggup nak lepaskan dia. Kenapa susah sangat aku nak lupekan kau ea? Huh -.- bodoh siak. Orang dah tak sayang kau lagi ika!

Hmm, I miss everything about him. Rindu senyuman dia, rindu nak nengok dia caring gila pasal aku. Now? Jage diri sendiri jela. Aku rindu setiap kali kita jumpa!! Gosh -.- Rindu siel. Apahal perasaan rindu nie mesti ade! -,- Kalau aku nak cakap aku rindu dia smpi esok lusa belom tentu habis. Kalau tak raya tahun nie dah masok 2kali kita raya sesame, tapi takpe lah kan. Nasib :'(

Awak, saya masih simpan lagi teddy bear yang kita namakan buu tu, ingat tak? Hmm, rantai and jam awak ade lagi saya simpan even saya tak gune :'(((( Maafkan saya selama 11bulan,3minggu,6hari kita sama-sama ni, saya banyak sakitkan hati awak. Saya degil, saya tak dengar cakap awak, saya lawan cakap awak buat awak nangis dengan sikap saya ni. Esp, kalau saya kongkong hidup awak. Maafkan saya, saya buat tu semua sebab saya tknak awak jadi hak orang lain. But tu dulu, bukan sekarang. Saya kene terima hakikat saya dengan awak dah takde pape :)


Goodbye love, I will always love you sayang :'( Ingat 7 August 2010 tau.

*Hati aku tak pernah luka teruk macam nie :'( hmmm

Thanks reading . Drop comment here (:

No comments:

Post a Comment

yeke ?