Photobucket

29 August 2011

Short Entry!

Assalamualaikum :)

Saya Nur Syafikah binti Mohamed ingin memohon maaf jika ada salah silap, tingkah laku yang kurang menyenangkan mana mana pihak. Harap dimaafkan ok? Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin ;D Nak raya puas puas this year sebab tahun depan dah Pmr >.< Hikhok

Raya tahun ni tak best sebab status baru, HAHAHA -.- Nak pakwe satu boleh? xD Abaikan, aku tak desperate sangat ;) Tapi terasa giloo sunyi, haih. Ape boleh buad.

Kepada anda anda kalian, yaa memang aku tak wish korang. Haha, mesti tertunggu-tunggukan? Yelah, aku memang xnk wish. Hikhik, jahat gila xD Hm, awak sumpah saya rindu gila. Tapi ape boleh buat, saya dengar je cerita pasal awak. Saya tutup telinga taknak dengar, kang nangis je kejenye. HAHA. Perasaan tak yang awak dah maki marah saya bagai, awak cari saya? Yeah, saya tak kisah pun sebenarnya tapi nak pesan cakap pakai otak, bukan sedap mulut ;D

HAPPY EID DAYS , SORRY FOR PREVIOUS WRONGDOINS :)

Lots of Love, Eqaa :*

Thanks reading . Drop comment here (:

No comments:

Post a Comment

yeke ?