Photobucket

19 April 2011

Takde tajuk -.-

Yaw ! Berhabuk blog , lama gilaa tak update kan ? Malas malas malas ! Nak update nie pun takde storyy nak share , tinggal lagi mase nie bosan gila nak mampuih ! ;p Okay , tadi dea baru call , even cakap kejap jee -__- Tapi kann , suare dye kann , apasal kann , manje sangat sehh ! Terus terang aku TERcair pulakk . Hahahaha . Bukan takpenah dengar suara dye macam tu . Tapi tadi seriously , manjaa gilaa . Ulang suara , manjaa gilaaaaaaaaa ! hahaha . Kau pakai ape pulak nie bie ? haha xD

Yeah ! Bufday gemuk saya tak lama lagii . Semua dah siap , hee :) Tinggal nak kasi jee . Hope dea sukee , sorry lahh . Tak mahal mane pun bende yang saya beli tu . Tapi , ikhlas tauu ;p HAHA . Awak , rinduu -___- Rasa macam dah bertahun tak jumpaa . Nanti 27/4 saya nyayi dari jauh je k ? HAHA . Sengal :D

Dan 30/4 nie , mama and abah pergi umrah . Sunyi rumah nanti tak dengar mama marah adek selalu . HAHA *kantoi selalu kene mara xD InsyaAllah , mesti nak ikot hantar mama and abah kat KLIA . This week , kenduri rumah atok belah ayah pulak . Last week , belah mama . Yeah , this month jadual pack gilaa -___- Takdapat nak pergi mana-mana . Yang penting , ade mase untuk yang tersayang . Hihi ;')

Okay lahh , takde bende nak share ngn korang lagi . Tunggu nanti ade idea aku story tauu ! Tunggu episod seterusnya xD Byebyee ! Esok pertandingan kawad kaki sekolah , pasti jadi penonton setia . Huahua :D

Thanks reading . Drop comment here (:

No comments:

Post a Comment

yeke ?