Photobucket

13 June 2011

Goodbye holiday , Hello school !

Assalamualaikum.*fuh fuhh*

Hari nie dah start sekolah macam biase, sape je yang tak malas kan? Damn! Tak suke, sebab belum puas cuti, nak bangun lambat dan blablabla. haha. Pergi sekolah tak sah kalau tak bergosip pot pet pot pet sana sini , memekak je kan. Tu dah rutin -.- Haha, datang sekolah nak hug hug muah muah mule la bising mase kat perhimpunan tu. Tapi kan, datang datang je dah ade story yang buat aku nak nangis dan badmood. Haihh, tapi aku tak suke la lau problems macam ni aku nak ngarok kat kawan kawan. Buatpe je, nak nages melalak cam hape tunggu balik umaa. Haha. Aku sabar je, ape boleh buat. Hmm. Then, pagi tadi ade ceria bersama tuuttt* haha. Ade Rini AF7, sporting la jugak. Layankan aje. Lepas rehat dah duk kelas, dapat kertas peksa. Alhamdullilah, setakat nie sume lulus :) Math dan Sejarah dah lepas! Lulus! Hee. Yang lain insyaallah boleh lulus. Tinggal paper sn je, tu yang paling takot :/ Harap harap takde failed langsung kan. hee



sad icon Pictures, Images and Photos


Okay, nak buat pesanan untuk sesiapa lah. I takde mention nama sesiapa so jangan nanti semua nak pandang aku macam anjing pulak.

-Aku bukan orang yang tak reti bersabar dan tak paham orang lain. I'll try my best. Contoh situasi ' kau buat taik dengan aku, aku terus nak maki bagai. No, aku nak kumpul la dulu lemak lemak kau tu, baru aku sembur balik '
-Aku paling tak suke! benci! Bila aku kene bodohkan. Paham? Contoh situasi ' aku dengan kau ade hubungan dalam mase yang same kau ade hubungan dengan orang lain ' Simple kan? Aku tak suke senang kate macam 'madu' euw -.- haha .

Kbye, nanti rajin update lagi. Ily guys!

Thanks reading . Drop comment here (:

No comments:

Post a Comment

yeke ?